Toate detaliile referitoare la data de incepere, numarul de locuri, cost sau sala de curs sunt disponibile pe prima pagina a site-ului avantajconsulting.ro.
Procedura de inscriere:
Inainte de data limita pentru inscrieri mentionata pe prima pagina a site-ului, va asteptam la unul dintre birourile noastre
(ORAR INSCRIERI SI HARTA CU DIRECTIONARE la pagina de contact Avantaj Consulting) pentru a achita prima rata si pentru a aduce un dosar cu sina care sa cuprinda copii dupa:
1. actul de identitate,
2. certificatul de nastere,
3. ultima diploma obtinuta in sistemul de invatamant liceal sau universitar, certificatul de casatorie daca este cazul si s-a schimbat numele - dosar necesar pentru a putea obtine diploma acreditata la absolvirea examenului de final de curs (in situatii deosebite, dosarul poate fi adus si la primul sau al doilea curs).
( * Persoanele care nu pot aduce la dosar minim certificat de absolvire a liceului pot urma cursurile insa fara a obtine diploma acreditata, ci numai o adeverinta din cadrul firmei noastre care atesta faptul ca s-au urmat cursurile respective)
Persoanele fizice pot plati in doua rate: avansul la inscrierea la unul din birourile noastre, inainte de inceperea cursurilor, iar cea de a doua rata la jumatatea cursurilor.
Persoanele juridice achita integral cursul iar daca este cazul, puteti transmite prin formularul de mai jos datele firmei pentru a va elibera proforma. Si persoanele fizice pot achita prin banca, dar va rugam sa solicitati in prealabil datele firmei noastre si sa confirmati ulterior plata prin transmiterea OP-ului.
Nota: Nu se tin locuri rezervate prin inscrierea verbala, telefonica sau prin mail ci doar prin plata (prezentarea primei rate sau a OP-ului ) si pe cat posibil prezentarea dosarului cu actele necesare listate mai sus (in situatii deosebite dosarul poate fi adus si la primul sau al doilea curs).